cerita kita

Sunday, November 13, 2011

...Majlis Apresiasi Staff SKMB & Majlis Apresiasi Akademik dan Kokurikulum..

seminggu b4 school holiday memerlukan tenaga yang luar biasa untuk mengatasi kerja yang dtg berlambak2..fuhhhh... bertandang-tandang jemputan mesyuarat datang..dr meeting staff, hingga meeting kurikulum then meeting majlis2 yang akan diadakan, taklimat untuk pembayaran bantuan RM100...fuhhh..keje turun naik bilik gerakan,siapkan tugas yg diberi dalam pada tu sempat lagi membebel coz sumenya last minutes..Astarghfighullah...xbaik tol..cm xikhlas..huhu...bukan xikhlas tp sumenya last minutes..sorry la pada sesiapa yang dpt pedasan dr aku tu..

Hujung minggu b4 oliday meeting staff n Majlis Apresiasi Staff..byk benda yang bakal berubah pada sesi persekolahan thn depan..hope segala perubahan yang bakal berlaku itu akan membawa kebaikan kepada semua dan menyatukan semua staff...

Then Monday..meeting tuk majlis-majlis yang akan diadakan...fuh tugas yg mmg xbleh blah...cari hadiah untuk Majlis Apresiasi Akademik & Kokurikulum yang akan diadakan pada hari rabu..so aku just ade mase beberapa jam sebelum selasa menjelma utk cari hadia..make me carzy!! tp semua dpt setel ngan efek balik pas isyak..mcm kerja 12 jam 1hari..

~suke picca ni...semua bersatu~

..after finishing our job...
Then Khamis setel tuk Majlis Konvokesyen Tahun 6...fuhh..aku jugak atas pentas..cm xde org len...seb yang ni bg scroll je... Dan pengumuman keputusan UPSR 2011..Alhamdulillah..4orang berjaya mendapat 5A...Barang2 nak balik kg pun xpacking lagi sbb duk setel hal skolh..adoiya...

...Konvo!!!!...


Jumaat..Pembahagian bantuan RM100 kepada semua murid...semua bz hari last skolah..Aku trpaksa siapkan laporan headcount utk semua..huhu..seb dh disetelkan oleh SU Peperiksaan so aku just print, organized n binding je...wei..nak balik cepat ni..smpai umah jam 1..huhu nk pi airport tergesa2..

So kepenatan itu belum lagi selesai...coz oliday yang menanti itu penuh dengan kejutan..Make it easy Mardhiyah!! Chaiyok!!

No comments: