cerita kita

Thursday, June 25, 2009

~sEmakin hampir...~

khamis..genap 5 hari aku di bumi IPIS...terasa bagaikan sudah 5 bulan aku berkampung di sini walaupun hakikatnya memang sem ini genap sudah 5 tahun aku mengikuti pengajian PISMK.. pejam celik pejam celik kejap je rasanya..huhu..tak sedar yang lagi 5 bulan lebih aku bakal meninggalkan alam sebagai seorang guru pelatih..fuhhhhh penat juga ye belajar ni..ermm di mana ada kemahuan di situ ada jalan..

tapi..sekarang monitor ini menjadi tempat luahan aku..huhu..jasad aku di sini tapi minda aku masih di kampung..huhu aku tidak lagi bersedia untuk kembali ke IPIS..aku kepingan cuti lagi..hehe apa tidaknya sehari sebelum aku berangkat ke Bangi hati aku begitu sebak untuk meninggalkan bumi Terengganu..huhu kenapa ye??tersangat sedih sampai sempat menitiskan air mata..huhu..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

bye2..semua..bergeraknya bas sani ekspress hati aku terus meruntun pilu meninggalkan negeri Terengganu..Filem hitam putih kenangan waktu cuti aku terpancar di kotak fikiran aku..sungguh aku rindu akan semua kenangan itu..tapi bila memikirkan diri ini mempunyai tanggungjawab yang lebih besar tidak aku layan sangat akan perasaan sedih itu..terus aku tidur sehinggalah Sani merah itu sampai di hentian kajang seawal jam 5 pg..

Aku tiba di blok Siti Khadijah seawal jam 5.30 pg..semua kawan2 aku belum tiba lg..tunaikan tanggungjawab mengemas apa yang patut..petang baru la semuanya tiba dan pelbagai cerita waktu cuti dibongkarkan..aku seperti biasa akan menjadi pendengar kepada mereka yang bercerita..Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot Bosan sudah hinggakan aku sudah berkira2 kepada hari cuti bulan 8..(teruknya..huhu) mmg rutin aku..nk buat mcm mana..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
Hari pertama....diumumkan di assembly bahawa pismk sem 8 bakal menamatkan pengajiannya pada hujung tahun ini..waaaaaa..aku tidak percaya...haha semua bertepuk tangan..yess..dah nak abes..lagi 2mggu praktikum fasa terakhir..tp aku cm xbersedia lg..Tapi kursus pra praktikum yang diadakan untuk 2mnggu ni diharapkan dapat memberi semngat baru kepada ku!! chaiyok mardhiyah!!!

2 comments:

F. Hanim M. said...

hahahahabis

duh...penat seh.

lavender_purple said...

mmg penat..
berbaloi ke??
haha..