cerita kita

Thursday, November 25, 2010

~hoiday datang..~

Tiada apa yg paling aku tunggu selain drp cuti.. Maybe dh terlambat kot nk bgtau..bese la kalau idup mcm ni..jari2 nk menari atas keyboard pun jd xsempat n malas..tuntutan byk lg drp keinginan..but leave it..

Permulaan oliday berlaku dgn cuti aidiladha n aku ambik CRK utk smbung terus cuti sekolah..ok diluluskan..tanggal 16 nov..after ciapkn sume keje di sekolah (bertimbun bah..aku ase aku last balik) bru dpt balik n packing barang utk flight 2135 p.m to KL..sampai KL cm bese r dh lewat mlm..pe lg lepak LCCT la..smbil dgr takbir raye..huhu..(sabar)

pg 17..ready for da flight to K.T.. 0705 a.m.. awal 0400 a.m aku dh check in..mls nk lmbt..better awal drp beratur..yoy fly to my hometown..arrived at K.T 0750 a.m..but xde sape mau ambik..abuya nk g smyg raya dulu..huhu..dh xde org kt airport..asenye jz 3org je time tu..after smyg raya bru abuya dtg ambik..

jejak kaki di rumah..bantai srpn dulu..hidangan hari raya..fuhhh..terubat..nasi dagang n nasi minyak.(xyah tnggu org kawen..hehe)..then without buat apa2..terus ke rumah ayah cik n mok barang..pe lg yg ditunggu..serang tapai..hoho..my fevret...so balik umh dh kekenyangan... tido time..jetlag xilang lg...hehe

tido time...bangun je..pas solat asar menuju ke umah saudara lg...haha...arini mmg aku melantak betol2 la...sume mknn yg dihidangkan aku sapu..hehe...cm lme xmkn makanan tu sume..huhu cm org lapar lak...pdhal xpun...huhu..thanks kpd mereka yg masak best2 tu...happy perut saya dpt mkn... (\o/)..

so..da next is ready 4 da task of oliday....

1. ready to face them..haha..dare to take any risk..avoid war...hawan harith..klu nk duk ngan mok tie..behave urself k..if not...haha pandai2 la sy..huhu but try 2 not lost my control..huhu...syg kamu wpun kamu sume sgt la noty..huhu

2. ready to face bore..huhu ni aku mls...mmg klu cuti gni la..org heppi but not me..nothing to do..klu la ade my fire red mesti dh berjalan sakan ni..huhu..nasib..kwn2 xdop sgt yg free...ang lak xcuti lg..byk knduri kawen..huhu

3. ..............musim hujan..huhu cuaca memainkan peranan dlm membentuk mood saya...but thanks..sbb ada jgk hujan...alhamdulillah...

4. mr kk..happy oliday ya...

5. my kengkawan..all wonderpets...ble lg mau lepak ni...buhsan sudah..huhu

6...will be fill in da blank.....


No comments: