cerita kita

Friday, July 31, 2009

.: JURNAL MINGGUAN:. ~minggu ke-4~

Minggu ke-4......apa yg aku jangka mmg betul..letih mental n fizikal..utk minggu ni shj aku di observe 3 kali. 1kali oleh lecturer dan 2 kali oleh guru pembimbing..byk benda nk kne buat dan perlu diperbaiki.huhu

Isnin..cm bese..mardhiyah xde class..so duk diam je..relief pun xdpt..jz sempurnakan rph je..Selasa..ada class kt 3Zuhrah n di ob
serve oleh guru pembimbing..ramai murid xdtg hari ini..class pun jd xbersmgt..so aku pun cm xsmgt jgk..murid2 sume cam takut je ngan aku..huhu jgn la cm ni..ustazah nk kne observe ni..waa susahnya nk tarik perhatian diaorg ni..huhu

then dlm 15 minit nk end pngjrn tetiba loceng kecemasan berbunyi..aik..ada latihan fire drill ke ni??sume murid cepat beratur di luar kelas..(huhu dh la tgh observe..emm apa2 jela)..aku m'bawa murid2 ke padang n berkumpul di sana..aik sikit je class yg beratur..then dtg cikgu nafez mintak maaf ckp ni bukn fire drill..ni ada org yg main loceng tu..waaaaaaa ape la nasib..huhu..


after observe..kne komen byk jgk,,huhu..i will try da best..
ptg lak, ada pertandingan bola baling..aku dh xlarat ni..mural byk g xciap...Aku jd pembantu je n tukang sorak..dh xlarat nk jd pengadil.Jz ambik tugas jd penjaga masa je..waaa pnas ni..hangus sudah,,aku berlari..chaiyok!! sambil2 tu kteorg siapkan mural..6 lebih baru balik..

(wall!!!...shoot!!)

Rabu..pagi2 ari dh hujan..huhu apa yg aku fikir ialah clas PJ..huhuhu aku baru je bersemngt nk bg class enjoy n bt aktiviti ketangkasan..nmpk gayanya kne la wat xtvt PK..g skolah dlm hujan..huhu sejuk la.xpe pengorbanan n susah payah cikgu macam ni la kan..so, clas arini bt kt 2opal je..sume murid down..ni ak tensen ajar PK.. susah nk tarik perhatian murid,,dlm duk ngajr tu GB duk round
class..huhu xpe2 mardhiyah be confident!!

(aktiviti kumpulan PK)

Ptg rabu diadakan pertandingan bola baling final..b4 tu ada talimat utk guru2..cm bese la dr 1.45ptg smpai la kul 3..dh ngntuk ak time tu..huhu...then pas tu ada final bola baling n sepak takraw.kteorg siapkan mural..lepas selesai semua ada lak sesi senam tari..waaa..yana seronok sgt join..aku xlah join..badan aku keras cam kayu..huhu

(senam tari:aku macam kayu)

Khamis..aku ada 2 kelas arini..dan lect pun nk observe jgk..huhu og2 dh start gelabah tp try tuk rilek..ustaz nk observe class 3Musytari..mencabar jgk bdk2 ni..sume dh pndai.so ake kne tingkatkan mustawar diaorg..ustaz pun komen byk jgk..sume membina..thanks ustaz..sy try lg.. fikirkan idea yg kreatif
..

Lepas tu masuk clas 2opal..mmg mencabar clas ni..smpai sume dh abes..aku keletihan n suara pun dh xde..huhu..ptg khamis..yana hntar aku ke alamanda sbb aku nk jupe cousin aku nk tidur umh die.emm penat jgk la ari ni..dan aku dh berfikir ari jumaat nk tidur puas2..hehe

(man yurid ta'al ilalamam?...ye ke)

Jumaat..yes akhirnya friday coming..arini dh plan nk buat pengajaran berpasangan ngan yana..then guru pembimbing pub nk observe jgk..setel sume..yes..penat ngajar..jumaat yg cool n rilek..then, pn Malar call..nk dtg observe nkt wk selasa..so,,kne la ak pinjam class ngan cikgu abudzar..selesai sume keje..so next week do the best!!

No comments: