cerita kita

Thursday, September 23, 2010

~CERITA RAYA LAGI..~

Cerita raya aku memang tidak akan habis selagi mood aku belum hilang untuk raya walaupun sekarang aku di bumi borneo sudah..Hari ini pun ditegur Mr.Jamal sebab aku mengadu sedih dia pasang lagu2 raya..."2 minggu cuti tidak cukup ka??" "Ndak cukup la cikgu...mau raya lagi ni".

Teringat raya ke-3 sampai raya ke-5...raya tersangat2...apa tidaknya 2
hari awal syawal aku tidak beraya dengan kawan2..hanya melayan tetamu di rumah n menolong my mum apa yg patut wpun terasa jeles kt my sis pi beraya dr pg smpai malam...

Syawal 3...Aku duk rumah je after tolong my mum bt kuah laksa n bihun sup utk tempahan org wpun semalam kami dh openkan umah kami dgn bihun sup....t
hen my mum look very tired..terus tido..n aku le yg layan tetamu yg datang...
Petang sebelum Asar...my fren..(ex-deskmates) dtg beraya n ajak aku pi beraya..ok jugak ni...xg beraya mana2 lagi ni...kami ke Kg Kesom n P.Bahagia...Ke rumah Peija dlu then ke umah Yett...ha duk umah ni lame sket..bese la bila cikgu jumpa cikgu byk le citenya
...hampir Maghrib baru sampai umah..

Opss...mlm ni ada date wif my kazen2...kami ni pi wat open raya kt WATERFRONT BALIK BUKIT....yup i bawa diri je....my kazen..k.ti masakkan spagetti (i just t
olong goreng fries n karipap je..) k.ha masakkan sardin roll...resepi simple sje tp kami happy...so sorry snap2 byk lam camera p.su...

Klik2 "Waterfront"

(my fevret)

(depa mmg suka bergaya..same naik ja yg boys n girl tu)

(my sis...raye sakan...mlm2 pun pkai bju kurung...ni sbb die smbung rye dr pg smpai mlm jupe kteorg kt cni...balik kne dera...drive smpai umh ye...jam12pg..haha)

(gelap: mak sepupu n anak sepupu dh nk sama baya la...aku suka neon2 itu)

(view from waterfront: Jambatan Sultan Mahmud dimeriahkan dengan neon2 yg terpantul di air itu)

No comments: