cerita kita

Thursday, September 23, 2010

~Tamat Sudah Pengembaraan Mereka~

Hari ini...23 september 2010...Khamis...berakhirnya pengembaraan mereka di alam sekolah rendah...UPSR...tepat jam 4 ptg td maka mereka terus merdeka...

Lagu Gemilang UPSR tersangatlah bersemangat dilaungkan mereka..tp sayang aku xsempat rekod itu...sedih pun ade jgk..byk kenangan dengan diaorng mahu lg ngan 6 Jaid..my class...nakal2 diaorang pun bgus...

Teringat after paper science...one of my students, Supriadi come...senang ja soalan td ustazah...
(hope senang betul la...aku ckp klu dpt A..jupa aku n minta la apa2 pun...haha)..Then ramai lg la yg limpas aku terus enyum2..sengih2..menyapa n ade yg mau salam...tp aku ckp bek2 mane boleh..batal wuduk..hehe

Opss...bru nampak muka Azizan...he cames n then said.."Assalamualaikum ustazah...doakan kami ya...mintak maaf byk2 kalau ade salah ustazah." "Aii..bru ko nk mintak maaf?" "Yela..bru jumpa ustazah hari ni.." hehe aku gurau je tu...mmg hari ni bru leh sembang2 sket ngan diaorang...

Esok semua murid tahun 6 diberi cuti...Sehubungan dengan itu...guru-guru tahun 6 diberi pengecualian untuk ke sekolah esok...hoooray!!!
Sayonara UPSR.....

No comments: