cerita kita

Friday, September 24, 2010

~Raya aku tidak habis lagi~

Cerita raya lagi....Al-kisah,,,sememangnya saya masih tidak puas lagi beraya sebab itu saya semakin galak bercerita tentang kisah raya saya walaupun ianya singkat sahaja tetapi mempunyai nilai..."Best value"!!! best moments...

Syawal ke-4...open house menu~nasi dagang,bihun sup, ape lg ek???lupa suda...tetamu pertama ialah Husna (my bestfren kt smkatj) bersama En.Rudy...(ble nak langsung ni???)..Then xlama selepas Husna pulang datang Raja, Naim, Amir n Madi (sejarah...first time Raje dtg beraya umh aku...hehe)

Kemudian rumah kami diserbu oleh geng2 my sis...penuh ru
mah...aduh sampai aku xterlayan kawan2 sendiri Nani n Ayu..Sorry beb..Wah aku dah xlarat nak layan...makin ramai...fuh... Seb bek Nani ajak beraya umah Nana...hehe...sori larikan diri...Raya umah nana n Izat...sampai petang tu...

Opss...lupa...kami juga menerima org baru...Hadif.....

(Hardif.....)

(tido ye....)

So petang tu pegi lawat Hadif kt umah ibu...sihat sgt...ermm xtau la ikut muka sapa die ni...comel...

Penat raya ke-4...esok raya lagi...



No comments: