cerita kita

Sunday, July 24, 2011

...Bundle of xtvties....

Assalamualaikum w.b.t....
Sekian lama tidak aku menatap mr.Monitor oren ni...Mahu masuk 3 bulan tidak di update. Hilang sang panglipurlara ditelan dek timbunan kerja...(oh tidak jugak...perasaan)...

Jz mengenangkan aktiviti cuti sekolah yg lalu.....Tak byk aktiviti yg aku buat dlm holiday yg lepas coz 2mggu je..Mane cukup pok!!!! geng wonderpets classmates pun xdpt kumpul..huhu..Saila, Husna, Syed n Raja...Midnite pun xdpt dilakukan dek kerana bz..Kenduri kawen yg byk.hoho..koma gulai kawah @_@

My Sis punye Engagement's Day...

My Sis...

Minggu pertama holiday aku bz dengan persiapan untuk my sis punye pertunangan,,,bertuah punye budak..sape nk tunang ni..aku ke ko??disebabkan die xdpt cuti, so aku yg baik ni buat la semua tuk die..cari brg2 hantaran,hiasan n yg paling poyo ialah aku buat gubahan utk hntaran tu..haha...berabis...seb baik beli cincin tunang die ikut jgk..klo tak saiz jari aku jela..hehe

Hari pertunangan...aku la org paling bz..dr pagi sampai mlm xberenti..Paginya menolong my mum menyediakan lauk tuk tetamu nnt...Nasi Minyak,Ayam Masak Merah, Gulai Ayam, Gulai Daging, Gulai Ikan Masin n sedikit sayur2..wah2 bleh belajr sikit2 tuk majlis aku..ceewahh..

After Jumaat...kami dah sibuk..aku menyibukkan diri di dapur..yela sape lg nk diharap..hehe.. Actually aku mls nk ke dpn n menjawab soalan2 cepumas dr saudara mara yg dtg..bosan asyik soalan same je...so jawapan aku tu boleh direkod utk diulang dengar..huhu...(dh yg kakaknye bila lg???) haha seb bek ak ni mmg jnis xkisah..ade aku kisah??

Ramai tetamu yg dtg hari tu..sampai petang melayan..n kerja ku bertambah..mengemas lagi..dpur yang penuh dgn pinggan,gelas, etc...fuh..terpikir aku.."ermm...sapa la nk tolong bila majlis aku nnt ye..huhu"..

so..selamat la satu majlis...dh jadi tunangan org dh dier......



look chubby..huhu


Outing wif mr.KK, kenduri2 & 10 jun...

Kenduri2 kawen memenuhi cuti sekolah kali ni..ramai kwn2 maktab yg seangkatan melangsungkan majlis..so kira macam reunion jgk la bila ke kenduri kawen jumpa geng2 mktab slurh m'sia..best!! Dating ngan Meena pun kt kenduri kawen..then di kidnap oleh mr.KK ke kenduri lain lak..wah 1 hari terpaksa redah 3 kenduri..

Lepak ngan pipah pun terpaksa ikut budak dua tu g outdoor org kawen....huhu...bz semua org sekarang...pekedehal semua ni??? Ingat lagi...keluar rumah dh jam 5ptg.. outdoor kt Merang sampai Maghrib..perut dah lapar tp belum lagi kami mkn...so solat Maghrib n Isyak dulu bru pi dinner di belanja oleh MR.S...Thanks..len kali belanja lg ye...

Berganjak ke 10 Jun..2 hari sebelum fly ke Tawau baru dpt jgk berkumpul ngan Nana, Maidatul, Seipi, Fizal n Mr.KK...kali ni dating kami tema photography...wahhh jd model lak..jom posing maut.....hehe...after dat,hasrat hati semua mahu midnite...tp lepas je solat maghrib n mkn2...panggilan dr rumah..so terpaksa la balik..hehe...

Aktiviti 10 JUN....i'm happy celebrate my day wif them...

i like..









Yey...abes sudah cuti..terpaksa la tunggu cuti raya nnt...I love my Family n My Friends..



2 comments:

F. Hanim M. said...

hahahaha..update jgk akhirnyee

lavender_purple said...

bersawang dh beb