cerita kita

Sunday, July 31, 2011

July wif busy...Part 6

Kerja minggu ni memang tidak tersusun..Balik dari camping aku jd penat dan asyik ngantuk jer..huhu...Then transformasi kegelapan kulit..hoho..sampai murid pun tegur aku dh hitam..huhuhu...prihatin kamu ye kalau pasal ni...

ooooiii penat den eyh...Sabtu minggu 23 Julai 2011 ni lak akan diadakan Kem Bestari Solat untuk tahun 2 dan 3.. Sebelum tu malam Jumaatnya sempat lg ke SM Teknik Tawau nk tengok UNIC...hehehe

....ramai peminat die...



Then pagi Sabtunya pergi sekolah untuk KBS..aku dapat kumpulan tahun 2..mak aii banyak cekadaknya..dgn mulut byk budak2 ni...So ajar la diaorang mengikut silibus yang diminta..Boleh tahan...Menguasai semuanya...Alhamdulillah...

...zairi si mulut becok...






Dari berwudhuk hingga bacaan dalam solat..Alhamdulillah..Kemudian sesi solat beramai-ramai.. Kemudian agihan makanan dan pulang...





Belum habis lagi minggu itu...Malamnya aku join cikgu-cikgu ni makan steambot..hehe...sukenye..sebelum ni xdapay join aktiviti macam ni sebab xde geng dan akak rumah xnk..so skrg dh ada fiza boleh la join sbb ada peneman..hehe

...kami yang suka makan....


oooiii tgk je bdn kami kecik..tp makan byk..haha 2org makan mcm satu family..terkejut diaorg tgk kami mkn...mahu ambik lagi tp dh malu..hehe tp memang best dengan tgk siaran langsung bola sepak n akhir Tilawah Al-Quran Antarabangsa,,percaya atau tidak,,baliknya aku masih lapar..hohoho...

No comments: